Laat je voeten niet in de kou staan, neem contact op!
Als u als consument niet tevreden bent over een behandeling aan uw voeten, of over de manier waarop u bent geholpen, dan is de eerste stap natuurlijk om dit direct te bespreken met uw pedicure. Dit kunt u doen door het contactformulier hierboven in te vullen. Ik neem de klacht serieus en probeer het samen met u op te lossen. Als wij er niet samen uit komen, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van ProVoet. Daarnaast is het goed om te weten dat ik als medisch pedicure door een ProVoet lidmaatschap automatisch ben aangesloten bij de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging. Hiermee bieden wij u als klant een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.
Probeer altijd eerst zelf met de pedicure tot een oplossing te komen. U wilt gehoord worden en de pedicure wil weten wanneer er een klacht is over haar. Dat stelt haar in staat haar dienstverlening te verbeteren en onvrede weg te nemen. Vaak lost dit het probleem al op. Als dat niet lukt dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van ProVoet. Als dat ook niet leidt tot een naar tevredenheid opgeloste klacht, kunt u uiteindelijk naar de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging.
U kunt bij de klachtenfunctionaris terecht, mocht er sprake zijn van klachten over een pedicure die niet onderling opgelost kunnen worden. Zij bemiddelt tussen u en de pedicure. Zij doet géén inhoudelijke beoordeling van de behandeling die de pedicure heeft uitgevoerd. Ook valt het opleggen van een maatregel voor de pedicure niet binnen de mogelijkheden van de klachtenfunctionaris van ProVoet. De klachtenfunctionaris past het principe van hoor en wederhoor toe, waardoor veel situaties kunnen worden opgelost. Voor een goede verwerking van uw klacht vragen wij om het klachtenformulier volledig in te vullen en te mailen aan klachtenfunctionaris@provoet.nl.